My family hang-out..

My family hang-out..
Our Moment togather.....

Thursday 28 January 2010

Tahu tak tempat nie...

Resort Tersembunyi - Yan Kedah


Bulan januari 2010 anak2 pun dah start sekolah. Aktiviti riadah tetap berjalan. Kalau dulu aku tak nak joint bila Wan tak der, sekarang aku joint sekali....my very first trip yang aku dan anak2 ikut ialah berkelah bersama pekerja2 Sekolah Keb.Ptg Bertam(tempat ayah aku kerja) ke sebuah resort dekat Yan.

Resort nie kalau tengok dari luaran memang buruk habis...first impression aku...alamak nie ke tempat yang ayah kata syok sangat nih! Tapi bila dah masuk ke dalam rumah...wow! boleh tahan cantiknye...ada 2 bedroom with bathroom inside(kipas+ air-cord), kitchen lengkap dengan stove, pinggan-mangkuk dll.,living area also not bad.Ada la kusyen n tv astro....yg kelakarnye tengah syok2 tengok citer...tup-tup tukar channel...tengok lagi citer best...tut-tup channel ditukar lagi...hehehe rupanye they used parallel line.

Sebenarnye bukan nak citer pasal tv tuh...yang bestnye kat resort nie...every house have its own swimming pool. Airnye pulak air bukit yang mengalir tau...ada air keluar masuk... Sejukkkk dan segarrrr sangat airnye.The house and the swimming pool custom made by the owner and have different2 design.

Anak2 aku yang lain tak kisah sangat...tapi swimming pool kisah...hehehe..aku pon..tapi mmg bestlah tempat nie. Belum tercemar...nak pegi pun kira adventure jugaklah...awal2 lagi ayah aku dah pesan jangan bawa Navara takut tak boleh masuk...


Booking penuh sampai bulan April 2010



No comments:

Post a Comment