My family hang-out..

My family hang-out..
Our Moment togather.....

Wednesday 2 September 2009

Art Creative

Today aku daftar kelas Art Creative. Pegi dengar briefing, tengok tempat belajar,jumpa tenaga2 pengajar and tengok barang2 yang dihasilkan menarik. Pernah dengar tak Epal?Bukan epal buah or computer epal tapi "PUSAT LATIHAN KRAFTANGAN EPAL". Aku pun baru first time dengar. Asalnya adik ipar minta tolong hantarkan ke Epal yang terletak kat belakang Pasific. Nak pergi interview untuk kursus jahitan under belia and Kem.Sumber Manusia for 3 months...belajar free dapat duit lagi RM500 and after kursus dapat mesin jahit satu. Good for her daripada belajar di kelas jahitan sekarang yang cikgunya jarang2 masuk ...baik dia belajar di sini....sistematik sikit.

Aku mmg minat jugak line jahitan nie tapi tempat and cara pengajaran je tak sesuai. Biasa la belajar sulaman and biasa ambil terpahan pun tapi half-way. Yang ini lain sikit....mcm2 diajar and silibus dia serupa seluruh Malaysia termasuk Japan, Taiwan,Thailand and Indenesia..Hanya tunjukkan kad ahli.

Semoga kali ini aku betul2 komited. Masanya flexible, Mudah sikit utk disuaikan dengan jadual aku. Kelas dibuka from 9am-6pm bulan puasa. Kalau bulan biasa 10am - 5pm. Esok aku nak start belajar buat gelang and jam tangan kristal. Nanti bila dah siap aku updoad gambar ok!!

No comments:

Post a Comment